donderdag 30 mei 2013

Melkpakje met snoepjes
 
 
Vanavond sta ik op de Ladies Night in Haren met Stampin'Up .
Voor de verkoop heb ik cadeaudoosjes gemaakt met snoepjes.
Dit is een van de doosjes die ik heb gemaakt en wil dit als bijdrage doen voor het inspiratieblog
 
Benodigde materialen:
- Cardstock: Real Red, Pumkin Pie en Island Indigo.
Designers paper: Summer Smooches
- Window Sheets
Pons: Scallop Circle ( 4.4. cm ) Circle ( 1,9 cm ) en Curly Label 
Stans: Circles #2 Originals, Mini Milk Carton Bigz l
Inkt: Island Indigo
Stempel: Pretty Petites ( SAB )
 
Werkbeschrijving:
 
Stans eerst een melkpakje uit het designers paper. Let op : het pakje op de foto is iets groter dan de stans omdat ik deze zelf nog aangepast had en heb daar nog geen beschrijving van.
Voordat ik het pakje in elkaar zet heb ik aan de voorkant een bloem uit geponst. Daarachter  heb ik een stuk window sheet geplakt.
Het doosje kan nu in elkaar geplakt worden. Over het doosje heb ik een blauwe band gemaakt en met de bloempons in het midden uit geponst dat hij mooi voor het raam valt. Plak dit op het doosje.Uit een stuk rood heb ik een cirkel uit gestanst en daar precies middenin een bloem uit gestanst . Plak dit nu ook voor het raam.
Als sluiting heb ik een bloem met een cirkel daarop.Dit met een gaatje boven in het doosje vastgezet met een brad. Als afwerking een label gemaakt met de Curly Label en een stempel die precies past n met 3d blokjes op de bloem geplakt.
 
Vullen met iets lekkers en je hebt een leuk cadeautje
 
Tot een volgende keer
Creatieve groetjes Tanja
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten