vrijdag 11 januari 2013

Tijd voor een nieuw kaartje
Eindelijk weer eens tijd om wat leuks te maken. Na de drukke feestdagen weer een fris begin en een nieuwe jaar met hopelijk veel leuke ideeën.



 Met heel veel plezier heb ik dit kaartje gemaakt naar een voorbeeld wat ik heb gezien heb op de Stampin'Up welcome tour.
Als kleur cardstock voor de kaart zelf hebt ik gebruikt Rose Red en dan de grote vlak Pumpkin Pie ( blz 153 en 154 ) Dan een vlak wit.
Ik heb 9 vlakjes van 3x3 cm gesneden  in de kleuren cardstock Rose Red ( rose ) Certainly Celery ( groen )
Daffodil Delight ( geel ) Island Indigo ( blauw ) en 1 vlakje Rich Razzleberry ( paars )
Ik heb de grote hart van de stempelset You are Loved gebruikt ( blz 24, 30,95 euro) in de zelfde kleuren als het papier. Heel handig de bijpassende kleurtje zitten allemaal  in de set Classic Stampin'Spots ( blz 151, 26,95 euro) Ik heb ze met de kleinste bloem uit de Floral Frames Framelits uitgestanst ( blz 191, 29,95 euro) Als afwerking brads ( eigen collectie maar ook bij SU in bijpassende kleuren ) en met 3d blokjes de bloemen op de gekleurde vlakjes geplakt.

Klaar en tot de volgende keer. Groetjes Tanja

2 opmerkingen: