woensdag 23 januari 2013

Pakket Whole Latte Love
 
 


Ik heb aan de hand van de Sale-a-Bration actie een pakket samengesteld om deze kaart te kunnen maken. Ik heb hiervoor een stempelset gebruikt die dan bij het pakket cadeau is.

In het pakket zit:
- Basispakket varia kleuren 24 vel A4 cardstock.* ( blz 151, 8,50 euro )
- 2x vel 30.5 x 30.5 cm zilver glitter papier. ( blz 160, 5,95 euro )
- 2 x inktpad in de kleuren van de kaart. ( va blz 152, 13,00 euro )
- Pons hartje .( blz 183, 6,95 euro )
- Bigshot Edgelit Large Scallop.** ( blz 190, 9,50 euro )
- Vintage Wallpaper Folder ** ( blz 189, 9,50 euro )
- Stamp-a-ma-jig. ( blz 7, 13,95 euro )
- Stempelset Patterned Occasions. ( gratis bij actie)

* In dit pakket zit niet de kleur Calypso Coral die ik gebruikt heb maar de kleur Pretty in Pink past hier perfect bij.

** Mocht u niet in het bezit van een Big Shot of ander stansapparaat zijn kan ik u om het rode golfrandje te maken de pons Scallop Edge Border aanbieden. ( blz 183, 19,50 euro)

Dit zijn de spullen die ik gebruikt heb voor deze kaart

U betaalt voor deze hele set 60 euro ipv 67,35. ( Hierbij zit de gratis inktpad bij in. )
en tevens krijgt u een uitgebreidde handleiding ( met foto's ) hoe deze kaart gemaakt is .
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten