dinsdag 6 november 2012

 
Lief kaartje
 

 
Dit kaartje is best wel snel gemaakt en je hebt al met weinig middelen een leuk resultaat.
Ik heb zelf dessinpapier gemaakt als de zelfde wijze als het cadeaudoosje hieronder.
Op de onderste vlak heb ik groene smalle organza lintjes gespannen en daarbovenop nog een vlak met 3d tape geplakt. 2 bloemen gestempeld en uitgeknipt/gestanst. Om de bloem wat body te geven heb ik de bovenste bloem ook met 3d tape op de andere geplakt.
Als afwerking een papieren bloem met inkt gekleurd en met in het hartje een paars bloemknoopje geplakt.De producten van Stampin'Up heb ik al in eerdere projectjes gebruikt dus daar kunt u de prijzen en bladzijdenummers vinden.
 Deze maand kunt u de catalogus gratis krijgen als u boven de 50 euro bestelt! Tot gauw en dan heb ik weer nieuwe producten om te laten zien.
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten