donderdag 1 november 2012

 

Cadeau doosje

 

 
Voor dit doosje heb ik de knutseldoosjes gebruikt die je bij de Hema kunt kopen in een set van 3.
Ik wou eens even helemaal iets totaal anders maken en ben niet ontevreden over het resultaat.
Het doosje zelf heb ik bekleed met wit papier waar ik zelf dessinpapier van heb gemaakt. Hiervoor heb ik de stepels uit de set Printed Petals ( 18,95 euro, blz 95 ) gebruikt. De deksel heb ik met blauw bekleed. Over de deksel heb ik een strook groen geplakt met op het uiteinde een knoop met een lintje afgewerkt. Bovenop de deksel heb ik een bloem met 3d tape geplakt die net als het dessinpapier met de stempels gestempeld is. Dit geeft echt een heel leuk effect. ( papieren bloemen: Paper Daisies 7,95 euro, blz 175 ) Daarbovenop een uitgestanste en gestempelde bloem opgeplakt met 3d tape. Uit een restantje dessinpapier heb nog een bloem gestanst en ook met 3d tape opgeplakt. Als laatste een label met gestempelde tekst met 3d tape en doosje is klaar! De kleuren die ik gebruikt heb: Pool Party ( lichtblauw ), Island Indigo ( donkerblauw ) en Lucky Limeade ( groen ).  Leuk om bijvoorbeeld geld als cadeau te geven of snoepjes, bonbonnetjes...
 
Let op de bloghop loopt nog een paar dagen! Doe nog mee voor leuke prijzen. Kijk 2 berichten terug voor info
 


1 opmerking: