vrijdag 12 juli 2013

Opgepimpte kaars

Opgepimpte kaars
 
 
 
Voor mijn volgende opdracht voor het inspiratieblog wil laten zien dat je met Stampin 'Up ook heel makkelijk leuke woondecoraties kan maken.
 Deze kaars is echt met heel weinig middelen gemaakt.
Als basis heb ik een witte rustieke kaars gebruikt.
 
Benodigde materialen:
 
- Witte kaars
- Cardstock : Whisper White en Basic Grey
- Stempelset: Stippled Blossoms
- Inkt: Basis Grey en Whisper White Craft Stampin 'Pad
- Stans: Floral Frame Framelits
- Draad: bv Linen Thread
 
Als eerste heb ik een strook wit met de contouren van de bloemen set met grijs gestempeld. Daaronder een strook grijs met daarop witte inkt geveegd zodat het
wat vlekkerig lichtgrijs wordt.
Daaronder de laatste strook grijs waarvan ik de randjes gescheurd heb. Plak dit op elkaar en vouw dit om de kaars. Maak dit aan de achterkant vast. Rol een paar keer met het draad om de kaars heen en knoop dit aan de voorkant vast.
Stans nu met de kleinte vorm van de Floral Frame set 8 bloementjes uit. Maak hiervan 4 weer lichtgrijs met de witte inkt. Knip de blaadjes een in.
Ik heb op een prikmat met een bolvormige punt ( bv de pen van het Score bord ) het midden van de bloementjes met cirkelvormige beweging ingedrukt zodat ze omhoog gaan staan.
De kleuren om en om op elkaar geplakt en dan een beetje in model brengen.
Plak ze aan de voorkant en klaar!
 
Veel plezier met het maken en ik hoop dat dit inspiratie geeft voor nog meer Home Deco ideeën.
Enne vergeten jullie de bloghop niet?
 
Creatieve groetjes Tanja
 
 
 






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten